June 01, 2020, 09:29:20 AM

 Summary - Kerfuffle


Offline Offline
Name:
Kerfuffle
Posts:
1559 (0.351 per day)
Position:
PJ Gabru

Gender:
Male Male
Age:
N/A
Location:
Europe
Date Registered:
March 28, 2008, 07:06:24 PM
Last Active:
Today at 08:40:34 AM
Love Status:
Single / Talaashi Wich

Contact Me :)

Email
hidden
Facebook Profile:



About Me

I will write this later. :)

My Media

<!--copy and paste-->

Signature:
'Cinema is the ultimate pervert art. It doesn't give you what you desire - it tells you how to desire' - Slavoj Zizek

Tohar::
12
Local Time:
June 01, 2020, 09:29:20 AM

My PJ Facebook

Note: These messages will appear on the frontpage!

Loading...
If it does not load, use this.

Add comment


Comments

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 03:01:11 PM
BTW UR PUNJABI is worse than me..itz not voti itz.. vohti...lolz.. yea yeah..dekeyo kite khut na pai javo sade dona de :P

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:56:33 PM
me get yelled by who>> chance ..fir mein nahe ayona.. :huhh:

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:54:27 PM
nah nah boss ne chale jana in half an hour..fir ayonde aan.. tusi menu ki trouble ch leyayona eh..vaie m still curious to know ke ki ho sakda..hint hi dedo..plz..krazie :huhh:

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:51:19 PM
LATEZ NAHE..lemme come now.. if i m in toruble it would be ur fault :P

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:42:16 PM
WOT IS IT TELL me na.. i am so anxious to know it..dasso na plz..oh btw the thread i made ya delted na.. sukh reactivated it again..jus for fun..:P

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
December 31, 1969, 07:00:00 PM
boss is here krazie :(((.. 4 vaje ton badh ayonde an :((

*rAbh RaKHA*

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:31:35 PM
hmm i can't rite now..mayeb after 4..ki hoeyya u ok???

KuriPataka

  • Offline Offline
September 04, 2009, 08:54:33 AM
Ok i'll take you to La Papillon.

M.

  • Offline Offline
September 04, 2009, 02:25:42 AM
kyu......... jada scary hega?:(

KuriPataka

  • Offline Offline
September 03, 2009, 07:56:24 PM
I'll take you to brar sweets lol